[Tajfutas] Fw: POCSB elemzés

Kovács Gábor borea at is.hu
2010. Sze. 7., K, 18:24:55 CEST

> összeadnák, és ez adná a csapat eredményét?

 Ebben az esetben szerintem fennál az a "veszély", hogy a legjobb csapattárs
viszi el az összes szabadon választott pontot, a másik kettő meg csak a
kötelezőekre megy.

> nem is figyeltem fel rá:

> szépítkeztek a rajtnál. Ekkora előnyt adni? Igaz, sokkal jobban osztották
> fel a feladatot, de mire ezzel elkészültek, már behozhatatlan lett a
> hátrányuk..............."

Ez azért bizonyára nem teljesen így van, a részidőket megnézve az SZVSE
leányai valószínűleg az A ponton tartották az osztást (ez egyébként lehet jó
taktika, hiszen amúgyis mindenkinek azzal kell kezdeni, és odaútban már
lehet a feladaton gondolkodni). Az ETC-sek persze még így is gyorsabban
osztottak, de annak is megvolt az "ára", a 187-est ketten is megkapták.

Tanulságos a nem értékelhető csapatok részidejeit is megnézni, volt aki azon
 bukott el (egyébként jó idővel), hogy az A pont előtt fogott meg szabadon
válaszható pontot, volt aki kihagyta a rajt környéki szabadon választhatót,
vagy például F21E-ben a dobogóra is esélyes egyetlen hibapontos csapatnál a
kötelezők közül maradt ki...

 KG