[Tajfutas] ROB-POCSB puffogás

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2010. Sze. 6., H, 19:15:41 CEST

Vártam, hogy valaki elkezdje. :)

Tetszett:
- döntő célja
- pályák mind két nap (bár vasárnap azokat az A pontokat én jól elraktam
volna a rajttól! - de ez már egyéni dolog)
- rugalmas, kedves, türelmes adminisztráció és doktor bácsi
- tetszetős pólók

Nem tetszett::
- átláthatatlan honlap és a saját nevező rendszer az Entry helyett.
- őskövületi adatbázis használata az SI -ben!
- amit Oszi is írt (bocs Popey! az igyekezet viszont dicséretes!)
- rajtszám használhatatlansága (rajtidő, futam hiánya) és minősége
versenyzői szemmel
- tájékoztató anyagok (értesítő, rajtlista, régebbi térkép, stb.) el és
kihelyezése időben. Kicsit zavaró volt, hogy sok technikai dolog is akkor
került a helyére amikor már ott volt a teljes mezőny.
- sprint döntőn úgy késtem le a rajtom, hogy csak na! (nem mintha nekem nem
fért volna bele az időmbe) Miért?: nem fértem a szimbólhoz többiek miatt,
akik mind keresték azt amit én megközelíteni se tudtam tőlük ... Szimból
mérete "elvben" 6x6 mm (nyilván picit lehet vele játszani - de csak picit!).
Nem csodálom, hogy nem láttuk meg az összefolyó betűket, számokat,
kötőjeleket, "összekevert" kategóriákat (logika elvben volt benne, csak a
halandó ezt nem tudta).
- A POCs -on senki nem figyelt arra, hogy rendszeresen autók tartózkodtak a
befutó szakaszán. (A selejtezőn én egy kicsit foglalkoztattam volna néhány
embert a parkoltatással is)
- POCS közvetítése (pontosabban nem közvetítése) kb. 100. perc felett. És ha
már van (létezik) speeker program, akkor használjuk egy OB -n!
- miért kellett megvárni vasárnap a 14:00 órát az eredményhirdetéshez? Több
mint a fele hazament a mezőnynek addigra ... és az eredmények, már rég
megvoltak.
- vasárnapi büfé(szerűség) ...

---

Továbbá nem értem, hogy miért nem lehetett nyomdában benyomni a POCs
pályákat a népesebb kategóriákban?
Edzőcipőben veszélyes volt a döntő az eső miatt (és nem részeg voltam!).
Igaz, csak a szöges volt tiltva és a stoplis nem. Szerintem semmi baja nem
lett volna annak a főtérnek tőle (vagy valakitől hallottam a szőnyeget szót
is szombaton ... bár pénzügyileg nem vizsgáltam ezt).
És hát remélem anyagilag belefért, hogy szombati versenyen a dugókákért csak
200 Forintot szedtek a 400 helyett.

Mozsár