[Tajfutas] ROB-POCSB puffogás

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2010. Sze. 6., H, 16:23:11 CEST

Sziaztok!

köszönjük a hétvégi versenyt, összességében jó volt...pár észrevételem megosztanám, utána lehet utálni :-)

tetszett:

- a szójáték a POCSB térkép nevében

- az első napi rajtszám blama (technika ördöge)
A rajtszám egyébként is felesleges ha aprók a számok, vagy hiányzik róla hogy melyik csoportban is vagyok, talán a későbbiekben leszokunk róla ilyen formában :-)

- jól kitalált és lebonyolított ROB

- jó minőségű póló, mint tiszteletdíj

nem tetszett:

- szpíker...bocs Popey, de ami hosszú ideje nem megy, azt inkább ne erőltessük!!! (nem csak a saját véleményem) fent az erdőben végülis mindegy mi szól (ordít) a hangszóróból (egymást közt, nekünk), node a város főterén??? jó, hogy rossz idő volt és csak kevesen hallhatták.
Az persze nem a Te hibád, hogy csak a szemedre hagyatkozhattál a vursli közepette ez nehéz is volt...nem volt bedrótozva az átfutó, vagy az az előtti, megjelenítve egy képernyőn, hogy tudd egyáltalán, hogy ki fog jönni, ne kelljen szaladgálnod, stb...
kritikán aluli volt...inkább halk zene szólt volna (fent, lent a helyi dídzsé megoldotta) vagy az se. Ja és az a rengeteg magyartalanság és se eleje se vége mondat!?
Így akarjuk eladni a sportot?

- sprint selejtező rajt környéke...ellenőrző bíró is alkalmasnak látta a környéket megfelelő bemelegítésre? (főleg a kaptató után) Persze, így is az jutott be akiknek "kellett" node óbén kicsit gáz :-) rajtlistákat szokás kitenni ugyanitt...

- talán kevés volt a toitoi a másnapi célban...

- én kitettem volna a ROB eredményeket a POCSB céljában, hátha a későn indulók, rossz idő miatt eh-ra nem kilátogató, a színpad aljához nem odaférők is csemegézhessék, akármi...

- POCSBn az érem (kupa) hiánya. Én értem, hogy sokan sokféleképpen vélekednek erről a fiatal versenyszámról, és jó lenne közös erőből egy igazi(bb) csapatversenyt kitalálni...node könyörgöm, ha már most, ezt OB-nak nevezzük, adjuk meg neki a kellő tiszteletet és ne egy A5ös félig kézzel írt oklevéllel szúrjuk ki a dobogósok szemét. Valami maradandó szerintem illendőbb lett volna. (Persze haza beszélek)

bocs, inkább negatívak jutottak eszembe...

béke
Oszi