[Tajfutas] versenynaptár 2011

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2010. Sze. 2., Cs, 16:38:48 CEST

Szerintem a POCSB-ban az a jó, hogy tényleg igazi csapatként ill a csapatért
küzdhet az ember. Ha a váltóból egyedül vagyok kint az erdőben, akkor
esetleg belesétálok, úgysem látja senki. Ugyanez a normál OCSB-n is. Itt
viszont az egyszerre való indulásnak köszönhetően igyekszem a többiek előtt,
vagy tőlük nem sokkal lemaradva beérni.
Tehát szerintem ez pont nem az a versenyforma, aminek a leglátványosabbnak
kellene lennie, hanem ez nekünk jó. (Ne csak a nézők örüljenek mindig :)))

Janó, és egy tavalyi befutópontos élmény Árpádtetőről:
A pálya vége felé véletlenül összefutottam egy csapattársammal, és mivel már
eléggé kivoltam, "átadtam" neki egy pontot. A befutóhoz érve még nem volt
ott, később a másik csapattárs megérkezett. Vártunk, aztán egyre beljebb
merészkedtünk az erdőben elé, hogy mihamarabb tudjuk buzdítani. A
bemerészkedés annyira jól sikerült, hogy a végén ő máshonnan került a
befutóra, és nekem egy nagyon kemény hajrával is csak mögötte  sikerült
befutnom, holott eredetileg én vártam rá.
De nem csak ettől jó a POCSB

Kovács Péter
BBB