[Tajfutas] Online ROB közvetítés

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Sze. 3., P, 21:04:45 CEST

Felkapod a fejed a címre, ugye!
Nos, azért nem "oda Buda", de .......
Picike online.
Te, aki megpróbálod holnap teljesíteni a ROB két fordulóját, neked 100% online.
Az otthon maradottaknak pedig a www.tajfutaspecs.hu felület próbál meg néha-néha a helyszínről információkat küldeni.
Kattints oda most és már láthatod, hogy a pécsiek elindultak az összecsapásra.
Én is elmegyek holnap világot látni, mert szeretnék a torkomon legurítani egy korsó sört a Karancs Szállóban, úgy ahogy ezt tettük 1975-ben a Hungária Kupa első napi veresége után 17 évesen, a Kaposvári Rákóczi SC színeiben. (Hajrá, Hajrá-Kóczi!!!)
Zöldfülűként, másnak az első ponton utolértem Vekerdy Zolit (BEAC), az akkori nagymenő ifit és végig adagolva belé a kockacukrot és közben azt sem tudva, hogy merre futunk a Karancs oldalában, napot nyertem. Erre már két korsó is dukált estére. Másnaptól lejtmenet, de azért innentől elkezdték Posta Botiék, Hirth Jenciék (Váci Forte), Kuronkáék és Harkányi Ádiék megjegyezni a nevemet.

Állítsd be holnapra a böngésződ kezdőlapjaként a fenti címet, mert az NBC, TV2, RTL Klub, CBA és Tesco-t megelőzve itt fognak megjelenni az első infók, képek és részeredmények a versenyről.
Megyek aludni, mert vár rám Győzike városa!

A siker sukár!