[Tajfutas] Fwd: RE: RE: Váltó Liga - Eötvös Váltó

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2010. Sze. 3., P, 10:49:16 CEST

Kösz Miksi!!

Sajnos már rosszul emlékszel!
én emlékeztem rád, hogy a futottak még kategóriában akkor olvastam a neved.
Én 1962 től versenyzem!! 1964-ben már a Mazura éjszakain FFA I-ben az élmezőnyben végeztem! De ha ezt nem tudod előkeriteni  1965 Börzsöny kupa, 1965 Nov-7 (eredményt megnézheted a Schőviczky lacinál) :De az 1966  Irtáspuszti FFA I  OB-n is megtalálsz. Az elején keress! Ne ott ahol te voltál!:-))
SŐT, arra is EMLÉKSZEM: már akkor önállóan PISÍLTEM is!
 Üdv. Pisti