[Tajfutas] Váltó Liga - Eötvös Váltó

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2010. Sze. 3., P, 09:24:12 CEST

Nem tudom, honnét veszi Pista ezeket a 60-as évekbeli létszámokat. Csak 2
korosztály volt (Felnőtt és Ifi) a két nemben: FF, FN, IF, IN. Sem gyerekek,
sem a szeniorok nem voltak jellemzők, ill. a 17-18-as ifi vagy a 19 éves és
idősebb "felnőtt" korcsoportban indultak (junior még nem volt).
Egy kis versenyen 20-50 fő, egy nagy versenyen 100-200 fő volt a részvétel,
a legnépesebb talán a Vasutas Kupa volt, fénykorában 300-400 fővel - ennyi
ma a legtöbb kétnapos rangsorolón összejön.

Miksi

  _____