[Tajfutas] Nemzetközi tájevező verseny és falubájk szeptember 25-26.

vanko at mono.eik.bme.hu vanko at mono.eik.bme.hu
2010. Sze. 1., Sze, 20:44:44 CEST

Sziasztok!

Engem érdekel ez a verseny. Csak egy csapat kéne!
Van kedve valakinek csatlakozni?

A Szigetközben még 1986-ban és '87-ben kajakoztam. Akkor még nem
zárták le az Öreg-Dunát, a dunakiliti építkezési területet kivéve még
többé-kevésbé eredeti állapotában lehetett végigjárni az
ágrendszereket. Felól bukógáttal minden nagyobb ágrendszer le volt
zárva, de alulról az Öreg-Dunáról mindenhová be lehetett evezni.
Azűta csak a partról (gyalog, biciklivel) jártam arra. Nagyon
megváltozott a táj, sokkal nehezebbé vált a vízi közlekedés. Szívesen
kipróbálnám újra vízről.

Üdv
VP