[Tajfutas] Most igen vagy nem?

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2010. Sze. 1., Sze, 18:39:07 CEST

Kedves Owner!

Régesrég feliratkoztam a levlistára, állandóan kapom is a leveleket, meg hogy milyen címre küldjem a leveleimet. Nos egyetlenegyszer akartam írni, és láss csodát: azt üzente, hogy nem vagy jól megfontolják, elküldjék-e… na és kb. egy hét múlva (aktualitását vesztve persze) megjelent a listán…

Kérdezem: most listatag vagyok-e vagy sem? Mit tegyek végre hogy listatag legyek, hova, mennyit fizessek, stb.

De azt nagyon szereném, ha a következő üzenetem mihamarabb felkerülne, mivel nagyon aktuális, és sokunkat érint(het)i. A story a következő:

Augusztus 18-án reggel mindent bepakoltam a kocsimba, hogy majd az aznapi edzőverseny után ne kelljen este pakolásznom.. Az összes cipőm, ruhám, tájoló-dugóka-szemüveg, fejlámpák, stb.

Persze nálam volt a GPS, üdülési csekkek, sok kp. (75.000 Ft) is, amivel a Pannon Tájfutó Napokra mentem volna csütörtök reggel… azaz hogy csak mentem volna.

Ugyanis a Budakeszi Vadasparknál a szanatóriumtól az erdőbe befelé felé menet a kis murvás parkolóban hagytam a kocsimat, benne minden papírommal, bankkártyák, stb. Szépen átöltöztem, elmentem jelentkezni, végigdzsuváztam a hosszú pályát, és megbeszéltem a tanulságot a többiekkel. 18:00-kor értem a kocsimhoz, ami zártöréssel fel volt törve, a hátizsákom az összes irattal és műszaki cikkel, mobiltelefonokkal, a GPS-sel, valamint a Nike spottáskám az összes cuccal eltűnt…

Aznap este a rendőrséget is megjártam, feljelentést tettem, bankkártyáimat letiltattam, de (csak hogy tanulságul szolgáljon) a bankkártyámról lehúzták a napi limitet (200.000 Ft), mivel a PIN kódot megtalálták az amúgy lezárt, de az ő saját kártyájukkal felélesztett egyik telefonom jegyzettömbjében…

Most kezdem kicsit összeszedni (anyagilag még nem, de legalább lelkileg) magamat, a 275.000 Ft kp.-vel együtt kb. 500.000 Ft károm lett.. + zárcsere 50.000 (pont a CasCo önrész… ezt is buktam).

Kérdésem: közületek, akik esetleg ott voltak a versenyen, senki nem járt úgy mint én?

Ugyanis a parkolóból kifele menet a szanatóriumnál találkoztam a kihívott járőrrel, és tőlük tudtam meg, hogy 16 és 17 óra között törtek fel ott kb. 5autót (amiről már ők tudtak)… éppen egy úr érkezett a kocsijához a szanatóriumból, és ő is így járt.

Az is nagyon érdekes, hogy a lopások 16 és 17 óra között történtek, és a pénzt a Komjádi uszodánál lévő OTP ATM-ben vették fel 17t, ahol van térfigyelő kamera is az ATM kameráján kívül. Persze a rendőrségen ezt is bejelentettem (nekem kell nyomozni helyettük), ki tudja, hogy valamire használják-e? Mert aligha a felvételt megnéznék, azonnak mondaná valamelyik, hogy: „Ja ez a Pista! A hülye már megint lebukott…” Na persze szkeptikus vagyok az ügyben… J

Tanulság:

Ezentúl soha nem hagyok semmit a kocsiban ha futni megyek (nem tudom hogy fogom ezt kivitelezni, majd málhát viszek a terepre?), mindig viszek mobilt a terepre (ez se fog menni) de a PIN kódomat valahogy azért kódolva fogom felírni, mert 5-6 ilyen kódot képtelenség megjegyezni!

Kaján László alias OldKajLa F55

E-mail címem: l.kajan at fomterv.hu (erre küldjétek a részvétnyilvánításokat)…