[Tajfutas] K-szám

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2010. Sze. 1., Sze, 13:32:30 CEST

Ahoj!

apropó K-szám...

Lehet hiányoztam a versenybírói tanfolyás azon órájáról, amikor erről volt szó, ha volt...bocsi
Én (de lehet más is) kíváncsi lennék, hogy mitől "K" miért nem "L"eltár vagy "T"érkép, vagy akármi és mik ezek a "/" meg kis "e" stb. jelölések. Miért jár le 6 hónap után, miért 6 hónap, egyéb részletek...igazából miért is kell a leltár/iktatás stb. dolgokon kívül?

Csinálok egy térképet mondjuk 100ezerből, akkor nem oszt nem szoroz a K-díj, az biztos, csak fura...
Emel valamit a térkép minőségén, rangján valamit? nincs rajta, akkor nem lehet OR? OK. Ha rajta van, legyen akármilyen jó vagy rossz, akkor már lehet OR??? Vagy ne keressek összefüggéseket, ahol nincsenek?
Feltétlenül szüksége van a szövinek a talán 2000Ft-okra? Persze tudom, ez is ilyen kis adó, mint az OR díj, a ranglistán való szereplés díja stb. ami arra kell, hogy...mindenki tudja

Aki kéri rögvest meg is kapja ugye...emiatt nem venném ki a versenyt utólag a minősítésből, hanem fontosabb dolgok miatt, pl. szar térkép, lebony hiba, elfogadott megalapozott óvás, stb.
node ez a bizottság feladata szerencsére...

Én kicsit mulatságosnak érzem a mai formájában...

még egyszer bocsi
béke
Oszi