[Tajfutas] Váltó Liga - Eötvös Váltó

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Sze. 1., Sze, 00:00:07 CEST

Én azt tapasztalom, hogy a városi parkversenyeken elég jól bekapcsolható
lehet azért ez a hobbi felnőtt korosztály. Ami pályán egy rutinos tájfutó
jön 15-20 percet azon persze egy kezdő felnőtt könnyen kinn tölt akár 40-50
percet is, de többnyire élvezik az anyukák, apukák és gyakorlatilag
tökéletesen háttér tudás nélkül teljesíteni képesek a pályát, csak több
időbe és tévelygésbe kerül nekik. Ennek a bekapcsolódási lehetőségnek a
kiterjesztésén kellene szerintem törni a fejünket, hogy ne csak a tájfutó
gyerekek szüleit lehessen bekapcsolni, hanem teljesen független érdeklődőket
is minél nagyobb számban! Néhány próbálkozás után egyébként a többség az
erdőbe is szívesen kimegy aztán.

  _____