[Tajfutas] veszélyes sport a tájfutás

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2010. Okt. 24., V, 13:33:46 CEST

http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/serdult-orsi-egy-rakas-szerencsetlenseg-vagyok-2032107/
"Ilyen az én formám  - mesélte Orsi. - Felvettek a Testnevelési Egyetemre,
természetjáró táborral kezdődött az év. Séta közben alám fordult a bokám, de
folytattam a feladatot. A vizsga része volt a tájfutás is, és amilyen
szerencsétlen vagyok, elestem, és szintén a bokám sérült meg. A szüleim
vittek be a kórházba, ahol gipszet javasoltak, de végül kiegyeztünk a
rögzítősínben, és hogy mankóval járok" - tett hozzá a szépségkirálynő.