[Tajfutas] Korabeli OB megnyitó és Hungária szpíker fotók

Sandor Talas sandor_talas at yahoo.com
2010. Okt. 21., Cs, 23:04:46 CEST

Hú de régen volt ez....

Iván jött a második nap délutánján a strandon kialakított kempingbe:
- Hogy állsz a versenyen?
- Hagyjuk... Nincs valami vidámabb témád?
- Be kellene állni  szpíkernek, mert holnaptól nincs.
- Na jó, akkor legalább megvan az alibi ;-)

Így lettem szpíker a 3. naptól a végéig.

Sün

PS: És nem is szólva a fiatal és nagyon szőke észt lányokról akik abban az évben először látogattak Magyarországra... ;-)