[Tajfutas] Rozsomák Kupa

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2010. Okt. 21., Cs, 11:38:18 CEST

Sziasztok!

Igen! Át lett másolva! De micsoda különbség! A megyei szövetség a TAGJAInak adott KEDVEZMÉNYT! Ez meg errol szólt!
De köszönjük! Élni fogunk a "kód" adta lehetoséggel! Bár nem igérünk 37 fot, mint amennyien a balaton kupán részt vettünk.
És köszönjük a többi zalai klubot támogató véleményeket is!
Gyertek minnél többen TÁJFUTÁSÉRT ÉLOK a versenyre!

Fehér Ferenc
ZMTFSZ

Zala Megyei Rövidtávú Bajnokság - Zala Megyei Szövetség rendezvénye - 2 fordulós
Nevezési díj: 18 év alatt 800 Ft/fo, 18 év felett 1200 Ft/fo, nyílt kezdo 300 Ft/fo.

(A ZMTFSZ tagdíjat fizeto tagjainak 600 és 800 Ft/fo)

GOCos versenyek:

Balaton Kupa - 2 nap - 4 forduló

Nevezési díj:

F/N10, 12, 14, 16, 18, Nyílt: 500 Ft/fo/futam, 1600 Ft/fo/4 futam

F/N 21-tól: 700Ft/fo/futam, 2400 Ft/fo/4 futam

Rozsomák Kupa - régi kiírás - 1 fordulós

Nevezési díj: 200Ft/fo
(A ZMTFSZ tagdíjat fizeto tagjainak 800 Ft/fo)

Rozsomák Kupa - új kiírás! - 1 fordulós
Nevezési díj: 800Ft/fo

("A tájfutásért élek" kód nevezéskori megadásával 200,- Ft/fo)

Dugóka bérlés: FN16 -tól 200 Ft/fo.