[Tajfutas] keres korhű fotókkal

Zentai József zentai at aktivi.hu
2010. Okt. 20., Sze, 08:56:29 CEST

Sziasztok!
Nekem, illetve ismerősömnek (P. Tóth József fotós) meg szintén legalább
1000 db negatív filmkocka
illetve papírképes fotó van-1983 (külön VB) -1989-Hungária Kupáig
-de amikor ez a kilencvenes évek elején fel lett ajánlva az MTFSZ-nek, nem
kellett!
Ui:: Megpróbáltam csatolva kis dpi-vel néhány képet is küldeni, remélem ezt
még elfogadja a rendnszer
Popey