[Tajfutas] Visszatekintés az 1979-es PVKS váltóra

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2010. Okt. 20., Sze, 10:18:15 CEST

Emlékeztetül néhány eseménymondat a Pécs-Komló-mánfai versenyről:

-1979-ben a PVSK váltón 135 (!) csapat vett részt. A fiataloknak nemzetek közötti pontverseny is volt, ahol az NSZK és az NDK(de rég is volt) váltói is indultak. Az összesített csapatversenyt (Ifjúsági torna) a Magyar A nyerte

Mint azt a most megjelent Tájoló-ban Kéri Péter szülinapi írásában is említettem
F 21 A -ban a Honfi-Zentai-Kéri összeállítású Salgótarjáni BTC váltó nyert -189:03 perc -kis Düdüék előtt 192:41perc (OSC) , míg a harmadik helyen a Nyíregyházi Titász ( 196:19) végzett.
Csajoknál: A Gellei Zs., Csökör I., Korik V, Postás trió (172:05) nyert az Egri Spartacus (178:59), a GSTE(186:23) előtt.
további kategória győztesek voltak.........
N 17 B Magyar I. (Maácz,Halász, Kiss)
N15 B  GSTE (Tóth,Hesz,Szajkó)
F 17 B Magyar III. (Sziebert, Fáncsy,Mets)
F 15 B Postás SE ((Kalmár,Fülöp,Nagy)
Lehet visszaemlékezni és keresni, kik vannak még JELEN közülük a sportágunkban.

Igen, azt hiszem itt a szombati váltón már farsta volt, de én ezt megelőzően is TALÁN már indultam ilyen "szétdobós váltóformában".....Hogy, hol,......... azt nehéz lesz kiderítenem...
 1974-ben a nagycsákányi Eötvösön ráadásul meg csak az egyénin vettem részt
Popey