[Tajfutas] Fw: OCAD 9 - váltópálya tervezése

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Okt. 19., K, 11:07:24 CEST

Szia Boxi,
Nem akarom a BEAC érdemeit csökkenteni: Én akkor kezdtem a versenyzést, amikorra András teszi az első Farsta versenyt.
Edzésnaplón szerint 1979. április 7. szombat, volt PVSK váltó a Márévár területén. "Ácsolatkészítés, pontkirakás, szakaszos futások baltával a kézben. 5 km. 16-18 óra között, ez péntek, pálya ellenőrzés és lefutás, szombat 6-22 óra között" ezek a szűkszavú bejegyzések vannak az edzésnaplómban róla.
Hátha van olyan listatag aki ezen adatok alapján felleli a PVSK váltó térképét a gyűjteményében. Ha látom, akkor azonnal rá fogok ismerni.
Boxi!
Ma délután 17:00 találkozunk a Szövetségben?
Üdv