[Tajfutas] keres

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2010. Okt. 18., H, 17:43:48 CEST

 Üdv Mindenkinek!!
Segitséger kérnék olyan valakitől,aki a következőkben tuna tájékoztatni.Az 1978.ban Szegeden rendezett Orsz.Uttörő Olimpián készitattam kettő db.szuper 8-as filmfelvételt.Valahogy most a kezembe akadt.Talán 3-3 vagy 5-5 percesek.Szeretném valahogy rá tenni cd-re őket.Ha tuna valaki valamilyen megoldást,vagy szakértő emberkét.Előre is Köszönettel.
A másik:próbálom berajzolni a pályámat,de nem tudom el menteni,akármit csinálok.Eddig soha nem volt bajom vele,de most nem megy.Mi a fenét csináljak hogy sikerüljön?
Köszi!!!
lujibácsi