[Tajfutas] Sportági promó video

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Okt. 15., P, 10:17:44 CEST

Szia Dani!

Megnéztem a filmed dinamikájában nem rossz, de én nem láttam benne a "nehéz,
fárasztó, veszélyes és örültséget" bemutató képeket. Amit pedig nagyon
hiányoltam, hogy nem jelent meg benne a térkép. Ha a tájékozódást akarjuk
megjeleníteni, akkor a térképnek legalább felvillanásnyi időben, de kellene
valahogy szerepet biztosítani.

"Reklámspotnak" egyébként hosszúnak éreztem, ennél szerintem rövidebb is
elég. Pl. a meredeken lesíeltek az emberek vagy 4-5-ször abból szerintem 1-2
lesiklás is elég.

Egyébként nem is úgy értettem, hogy ne lehetnének jelen a bemutató filmben
az extremitásra utaló képek, csak ne ezek legyenek túlsúlyban, mint ahogy a
Te filmedben sincsenek.

A gyerekeknek szóló filmben nyilván ne a nagypapák sétálgassanak az erdőben,
ugyanakkor lehetnének benne szerintem gyerekek az ő korosztályukból, hogy
lássák, hogy velük egykorúak csinálják és élvezik a tájfutást,
tájkerékpározást, sítájfutást, vagy éppen a Trail-O-t. Nem feltétlenül VB
képekkel lehet megfogni szerintem ezt a korosztályt. Ők még azért
választanak elsősorban egy sportágat, mert a barátjuk is azt választja, ha
azt a képet ki tudjuk alakítani, hogy ezt a sportágat sokan választják, mert
ez jó (jobb mint a foci vagy a kézilabda:)), akkor sokan is fogják a
tájfutást választani, persze akkor ha lesznek, akik foglalkozzanak velük.

El tudnék képzelni pl. olyan filmet is, ahol megkérdezzük a 10-18 éves
korosztályt, mit szeretnek a tájfutásban, miért ezt a sportot választották,
szerintem érdekes válaszokat kapnánk!!

Amúgy olvasva a hozzászólásodat, és megnézve a filmeket az is eszembe
jutott, hogy nem biztos, hogy ugyanazzal a "reklámfilmmel" szólítható meg
valamennyi korosztály és célközönség. Másra haraphat egy 10-12 éves kezdő,
egy 15-18 éves középiskolás, egy 30-40 éves korosztályba tartozó szülő, vagy
55-70 éves nagyszülő, a nyugdíjas korosztály. Szerintem a tájfutásnak azt is
meg kellene jelenítenie, hogy ebbe a sportágba bármikor be lehet
kapcsolódni, mert ez mondjuk nem szertorna, vagy szinkronúszás, amit azt
gondolom a felnőtt korosztály, a nagypapák meg különösen nyugodtan
elfelejthetnek, mint lehetséges szabadidős sportot:). Míg a "tájfutást"
szerintem 60-65 évesen is még simán el lehet kezdeni, 30-40 évesen meg
pláne, ha gondoljátok, felsorolok pár példát ez utóbbira:)!!

üdv. Viktor