[Tajfutas] video a szombati Győri népszerűsítő versenyről az I. Elektromos Kupáról

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Okt. 15., P, 08:40:58 CEST

Sziasztok!

Nem biztos szerintem, hogy a sportág extrémításának kihangsúlyozásával lehet
tömegeket megmozgatni a sportágnak. Valahogy az erdőre, a szép környezetre,
a térképre, a futásra, a jó hangulatra, esetleg a közös utazásokra kellene
kihegyezni egy ilyen reklámfilmet. Hosszan mutatott ácsorgás nyilván nem
vonzó, de ezek nem is kész megvágott reklámfilmek.

üdv. Viktor