[Tajfutas] Rozsomák Kupával Fejlesztjük a TÁJFUTÁST!!!

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2010. Okt. 13., Sze, 20:15:07 CEST

Kedves Fecó!

Dicséretes is lehetne, hogy ennyi energiát fektettél egy versenykiírás
elemzésébe.
Leveledet olvasva mégsem maradéktalan az örömöm, mert nem csak segítő
szándékot olvasok ki belőle.
Ráadásul kétszer is megkaptam a levelet.
(Lehet, hogy kétszer küldted a listára?)

Felvetéseid között vannak olyanok, amelyek vélhetően megalapozottak.
Pl a szerda du. 15 órai időpont tényleg nem tűnik így külső
szemlélőként praktikusnak.
Azonban több ponton olyan dolgokat is kritizálsz, amiben szerintem nincs igazad.

35-ös korcsoportban elindulhat bármelyik szenior, s rövidtávú
versenyen egyébként sem lenne nagy különbség a pályahosszakban, így
ezt minősítési szempontból jó döntésnek tartom, hogy minden szenior
egy kategóriában versenyez.
A dugóka bérleti lehetőség felkínálásánál nem tartom korrektnek, hogy
összefüggést igyekszel találni támogatásból vásárolt dugókákkal.
A Versenybizottság munkáját talán nem kellene nyilvános listán
kritizálnod! Ráadásul olyan homályosan fogalmazva a két óra és egyéni
érdek kifejezéseket feldobva, ami ránk nézve sem hízelgő. Döntéseinket
többfordulós levelezés szokta megelőzni, ahol ki-ki leírja a
véleményét, indoklását, s eztán alakul ki valamilyen megegyezés. Nem
is mindig egyszerű dönteni, s nem is hirtelen, két óra alatt szoktuk
meghozni a határozatokat. Ezekről a dilemmákról viszont te nem tudsz,
mivel a bizottsági tagokon kívül ezeket a leveleket más nem kapja meg.
Nem ismered tehát a döntések hátterét, ezért nem korrekt
megkérdőjelezned a megalapozottságát. Versenybizottsági tagként én sem
szoktam más bizottságokra nyilvános kritikát megfogalmazni, ezt - ha
esetleg kétely merül fel bennem -  a bizottsági tagokkal igyekszem
tisztázni.

Emellett remélem, leveled eléri célját, s reklámot biztosít Sólyomék
versenyének, s néhány indulót még begyűjt innen a listáról.
Ha nyugdíjas lennék, biztosan mennék is rá ezek után. Sajnos azonban
Budán 15:30-ig dolgozom, így nem lesz rá lehetőségem.

Jó versenyt kívánok a rendezőknek és a résztvevőknek!

Kovalcsik István