[Tajfutas] WMOC 2011 nevezés, fizetés.

Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2010. Okt. 13., Sze, 17:08:03 CEST

Igen, lehet a dolgot üzleti alapon is nézni: milyen nevezési díj mellett
lehet maximalizálni a magyar versenyzőkön elérhető hasznot. Úgy érzésre
ez a cél is a jelenleginél alacsonyabb nevezési díj mellett valósulhatna
meg (nyilván a külföldi, értsd nyugati versenyzőknél ez más szám lenne).
De lehet úgy is nézni a dolgot, hogy sokaknak most először, és talán
utoljára nyílik lehetőségük, hogy Szenior VB-n induljanak. És esetleg a
rendezők elgondolkodhatnának rajta, hogyan tudná őket ehhez
hozzásegíteni. Mert ugye sokaknak azért az sem mindegy, hogy 15, 20, 25,
vagy 30 ezer Ft a nevezés.

Üdv
Tamás