[Tajfutas] [MTBO] Fwd: MTBO GPS

Sandor Talas sandor_talas at yahoo.com
2010. Okt. 8., P, 22:32:35 CEST

Nem tudom milyen volt élőben mert éppen repültem, vagy hogy miként működött a
technika a terepen, de most este visszanézve egészen élvezhető.

Kis finomítással nagy dobás lehet a tapolcai világkupa futamon jövő április
15-17 között.
(s ha már reklám, akkor érdemes beírni a naptárba, mert nemcsak Elit lesz, de
minden kategória - s igazi csemege terepek!)

Üdv,
Sün