[Tajfutas] Hét végi regionális normáltávú bajnokság

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2010. Okt. 4., H, 21:24:04 CEST

Nem értem, miért vélik sértésnek egyesek, ha egy közérdeklődésre számottartó információt valaki a listán keresztül kér. Én inkább örülnék ilyen esetben a váratlan hírverésnek.
Viszont egyetértek a szövetségi portált illető kritikával. A versenykiírásokat 4 helyről kell elővadászni (a portálon kívül a BTFSZ, a 3SZ és a Tájoló oldalairól). A meg nem jelenő kiírásokhoz nem tudok hozzászólni, hiszen azokról tudomásom sem lehet, legfeljebb utólag sajnálkozom, hogy elmulasztottam valamit. De pl. a splitbrowseren áprilisi eredmény az utolsó, a routegadgetre elvétve kerül fel információ. Nem túl jó hírverés a tájfutásnak.
CSI