[Tajfutas] Pénteki HOSOT Szolnokon

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2010. Okt. 3., V, 09:50:26 CEST

Sziasztok!

Pénteken remek időben Szolnok városát egész nap több sportágban is "benépesítették" a sportolók, köztük a tájfutók.

Szabovik Zoltán elnök, Veresné Sipos Etelka pályakitűzó jóvoltából egy új M 1:4000 városi térképen Zagyván innen -Zagyván túl
rendezték meg az idei HOSOT tájfutóversenyt / VI. Honvéd Sportolók Országos Találkozója./
A közös összefogással jól sikerült sportági rendezvény eredményeit Goldmann Robi  jóvoltából mellékelem, miközben az öcsém révén sikerült néhány fotót is felrakni az indafoto.hu-ra, ettől még jóval több van.......később azt is megpróbálom pótolni.
Nem foglalkoztam a képek felbontással csak kattintgattam....... azt mondták, még így is jó, ha megörökítem őket.
Ne lepődjetek meg, ha jól ismert tájfutókat is találtok az eredmények között, többségük igazolt a sportolója pl., atlétája- az adott egyesületnek.
Róluk el kell mondani, hogy többségük már a tájfutó verseny előtt atlétikázott egy nagyot-így minden dicséretet megérdemelnek, hogy betartva szavukat a kitolt rajtidőre megérkezve Sípos Eta igen kacifántos sokpontos még is rendkívül gyors pályáit legyűrték.
Ha valakit érdekel az F 21 A pálya -sajnos csak kettőben tudom szkennelni-( A/3) kérés esetén megküldöm.

 http://indafoto.hu/tajfuto/20101001honved_sportegyesulete

Bővebbet majd a TÁJOLÓ-ban

üdv Popey