[Tajfutas] Postás Kupa

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2010. Okt. 1., P, 10:50:56 CEST

Viktor, ha pénteken du. van a sprint, akkor ha elég messziről mész, akkor
már péntek reggel el kell indulnod. Ha dolgozol, ha tanulsz, mindenképp
ugrott a pénteki napod. Biztos, hogy ezt szeretnéd évente többször is?
Én is szeretem látni (alaposabban körbenézni) azokat a helyeketet, ahol
versenyzek, de ezt csak akkor teszem, ha van rá (időben) lehetőség.
Lehet, hogy aki távolról utazik, annak a péntek esti szállással már nem
olyan gazdaságos a két nap alatt három verseny, de a két szállással
mégiscsak hármat fut, egy oda-vissza úttal.

Kovács Péter
BBB