[Tajfutas] Hivatalosság, hitelesség,valóság!

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2010. Nov. 30., K, 10:35:10 CET

Nagyon friss. Minthogy már megvolt az első tagszervezet, amely kifizette a
2011-es tagdíjat, ebből a szempontból az MTFSz-nél már 2011-et írunk.
Egyébként csak a tagszervezeti listából került ki a HUF, a szervezetek
között továbbra is ott van, megtalálod pl. az ENTRY-ben a külső egyesületek
között.

Üdv,
Skuló Marci