[Tajfutas] ARAK Évzáró Futás

Katalin Vékonyné Árva vekony.arva at gmail.com
2010. Nov. 25., Cs, 17:22:53 CET

Szia!

Sajnos néhány fontos emberünk a későbbi időpontban nem ért volna rá, ezért
választottuk negyedikét. Viszont jellegében eltérnek egymástól a versenyek.
A mienk a fussálsokatfelfeléerdőbennoéstájékozódnisemárt tipusba tartozik ha
az A pályát vesszük. A többi pálya némi könnyítést tartalmaz. Így sem a
városi, sem a terem,sprint,éjszakai tájfutás programmal nem veszünk össze.
Mindenki választhat a kedve és edzésprogramja szerint.

Üdv:
Kati