[Tajfutas] szintén zenész (akarom mondani: lakás hirdető)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2010. Nov. 25., Cs, 14:09:01 CET

Sziasztok!

Ha lehet a levelező listánkon ingatlant hirdetni, akkor most kivételesen
hadd tegyem meg én is. Kisebb pénzű vevő számára alkalmas - 25 millió Ft
helyett mindössze 10 millió forintért - eladom a Budakeszin, sorház részét
képező, bruttó 40 nm, nettó 32 nm-es lakásomat (3 ablakos világos szoba,
konyha, fürdőszoba, terasz), kívül-belül felújítva. Szépjuhásznétól 5
megálló a 22, 22E, 222, 922 buszokkal. Földrajzi koordináták:
47.513,18.9295. Ez is nagyon alkalmas pályaszállásnak kisebb létszám esetén.
Remélem Harangozó Gábor nem haragszik az ötlete átvételéért, mivel a lakások
lényeges méret- és árkülönbsége miatt szerintem nem zavarjuk egymás
hirdetését.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson