[Tajfutas] Az év tájékozódási versenyzői

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Nov. 18., Cs, 19:23:15 CET

A VB előtt egy felhívás lett közzétéve, amiben különböző fokozatú támogatói
címeket lehetett elnyerni a támogatás fejében.
50.000,- Ft volt az Arany fokozat. Arra is volt ígéret, hogy a támogatók
nevei megjelennek az MTFSZ honlapján.
Laci észrevételére a támogatói lista közzététele adná meg a választ. Biztos
vagyok benne, hogy Laci nem maradt egyedül a felajánlásával. (Papírom van
róla.)
(A támogatói listánál fontosabb dolgok sem találhatók meg az MTFSZ
honlapján: pl. az ez évi rendes közgyűlés és az elnökségi ülések
jegyzőkönyvei és azok mellékletei)