[Tajfutas] Az év tájékozódási versenyzői

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Nov. 18., Cs, 16:39:22 CET

"év térképésze díjat ifjúsági kategóriábanJ."
és az az ifi nyeri akinek két próbálkozásból egyszer sikerül északra
tájolnia a térképet :-)
 ha még azt is tudja, mi a különbség a barna u és v között, különdíjat is
kap.
mi szeniorok, meg annak örüljünk, hogy hörgések, sérülések nélkül célba
érünk. Szerintem minden olyan szenior együttesen az év tájfutója akit
legalább néha vidámnak lehet látni az erdőben (verseny közben)

MM