[Tajfutas] [MTFSZ Sportagfejlesztesi Terv]Sportágfejlesztési terv

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2010. Nov. 10., Sze, 15:36:36 CET

Annyival talán látványosabb, hogy nem 2, hanem 8 váltást láthat a néző. És
mivel rövidek a pályák, szinte mindig van váltás, nincs "holtidő".

Nálunk azért volt könnyen követhető a verseny állása, mert az egymás alá
felfüggesztett térképek oszlopdiagramként (grafikonként) mutatták a verseny
állását. Akinek még sok térképe volt az állványon, nem az vezetett :-))

Igen, három rövidebb pályát fut, három részletben. Legutóbb ez a hosszú
pályán kb. 3x2,2 km volt (Ádámnak 43 perc)
Egy minősítést kap az összidő alapján. Nem tévedsz, tulajdonképpen ez egyéni
motala, csak váltó formában. (ez már nekem sem érthető :-)))

Jövőre szánd rá magad, és gyere el!

üdv:
Kovács Péter
BBB