[Tajfutas] RouteGadget & SI-részidők

Hajas Csilla sila at inf.elte.hu
2010. Nov. 8., H, 13:36:11 CET

Sziasztok!

Lenne két kérdésem a "RouteGadget/Splitalyzer" használatához:

1.) "Splitbrowser"-ben 2010.05.02 TIPO kupa óta nincs frissítés, pedig
a "Splitbrowser"-ben benne voltak a rajtidők is, mert az tudott olyat,
mint "Nézet: Együttfutások"  (és itt megnézhető: "Akikkel találkozott"),
a "RouteGadget/Splitalyzer"-ben nem találok ilyen lehetőséget.

2.) A másik pedig, amit a "Splitbrowser" tudott, de a "RouteGadget"
"Splitalyzer"-ben nem találom (sem táblázatos formában, sem grafikusan),
hogy ha valaki kihagyott egy pontot, akkor természetesen megszakad
a táblázat illetve a grafikon annál a pontnál, de a "Splitbrowser"-ben
meg lehetett nézni a későbbi pontfogásokat és mikor ért be a célba,
"RouteGadget/Splitalyzer"-ben viszont a hibás ponttól kezdve minden
megszűnik, nemcsak a grafikonon, a táblázatban sincs meg a többi pont.

Üdv,
Hajas Csilla