[Tajfutas] RouteGadget & SI-részidők

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2010. Nov. 8., H, 12:04:59 CET

Sziasztok!

Írtam már korábban is, hogy az RG-adminisztrációval párhuzamosan a
Splitalyzer programba is bekonfigurálódnak a versenyek, így a részidőket ott
is lehet nézegetni grafikus formában, ill. táblázatosan is.
Innentől kezdve a feltöltött részidős html szinte fölöslegesnek is
nevezhető. Különösen a Kelemen Janó által népszerűsített kiterjesztett
formátum iránt vannak ellenérzéseim az MTFSz-honlapon, mert az lényegesen
több tárhelyet foglal, mint a sima, márpedig azért fizetnünk kell, még ha
fajlagosan nem is sokat. Nekem egyébként is meghaladja a türelmemet a
részidős táblázatok görgetése és böngészése, amikor a grafikán a
kiválasztott versenyzőkre egy szempillantás alatt látni, hogy hol mennyit
hagytak a pályában.

Üdv,
Skuló Marci