[Tajfutas] Spari Kupa 2. nap a Route Gadget-on

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Nov. 7., V, 17:29:43 CET

Vigyázat! Név-egyezések!

Kiss Endre szabadkozott nemrég egy listalevélben, hogy Buzánszky nevű
hírességeket összetévesztett egymással. Erre is reagálva írtam össze a
következő dolgokat:

1. Monspart Sacitól hallottam, hogy már vagy ötvenen gratuláltak a férjének,
pedig az egy másik Feledy, aki idén, okt. 23-án magas kitüntetést kapott.
-:(

2. Nézem a mai Spari eredményeket: Tűnődök, lám Mozsár milyen remek
eredményt futott F21 Elitben! Csak utána nézem meg az egyesületet: BEAC, nem
TIPO. -:(

3. A TIPO-s Tóth Tamástól megkérdeztem, hogy ő viszi-e be a versenypályákat
a Route Gadget-be. (Ezt eltaláltam - pedig vannak - vagy voltak - más
ugyanilyen nevű tájfutók) -:)

4. Józsa Gábor nevű tájfutóból van vagy négy. (De a leggyorsabb Józsa Gábort
idén még nem láttam tájfutó versenyen.) -:(

5. Van legalább két Horváth Erzsébet, Németh Ágnes, hogy hölgyeket is
említsek. Urakból hosszú hasonló listát lehetne felsorolni azonos nevű
tájfutókból. A TIPO-s Németh Ágnesnek a férjét is összetévesztettem egyszer
egy másik Váczi úrral, akiről egy természetvédelmi (konkrétan ürgék és
hasonló állatok védelme) témájú cikkben olvastam. -:(

Üdv:
Kéri Gerzson