[Tajfutas] Spari kupa +++++

vellner gabor gabor899 at citromail.hu
2010. Nov. 7., V, 16:49:10 CET

 Sziasztok!Szeretnék köszönetet mondani az őszi spari kupával kapcsolatban a RENDEZŐKNEK!!!Az online közvetítés és a speeker hang régi álmom volt. Bár csak minden nagy verseny ilyen lenne!!! Máthé Pisti szerint csak Én és Kelemen Janó nézi ill. hallgatja a közvetítést..... Még az is lehet, hogy most igaza volt,de hozzátenném, hogy EGYENLŐRE!!!!Szerintem ez egy nagyon jó dolog és igen is fontos a tájfutás népszerűsítésében!Még egyszer KÖSZÖNÖM!!!!Szép napot Mindenkinek: id. V. Gábor