[Tajfutas] Temp-O verseny a Városligetben

hajnal hajnal at animula.hu
2010. Nov. 3., Sze, 18:18:10 CET

Kösz Pista,

hogy behoztad ezt a szempontot, mert tényleg korrektebb, mivel sokkal
egyértelműbbek lehetnek a pontok a rövid gondolkodási idő miatt. Azt azért
szeretném megjegyezni, hogy nemzetközi versenyen azért ez egy kicsit másképp
van, mint itthon. A VB-n a csapatértekezleteken az ellenörzőbíró nagyon
kiemelte, hogy a "Z mindig tiszta" kell legyen. Nekem ez többször segített
eldönteni olyan kérdéseket, amiket te is mondasz - a térkép és a pont
kitűzés pontatlansága vagy szándékos Z pont. Tényleg szinte csak olyan Z-k
voltak, hogy pl. másik sziklán volt a pont.

Fruzsi