[Tajfutas] Számítástechnika EB kapcsán

Kovács Péter kovacsp69 at freemail.hu
2010. Május. 31., H, 11:46:14 CEST

Kb. két ok késztethet ilyenre rendezőket: 1. Az eddig használt szoftver nem vált be, vagy az új fejlesztő úgy gondolja, hogy jobbat tud írni. 2. Pénz.Nem tudom mi mennyibe kerül, de ha a saját szoftverrel olcsóbban megúszhatja, akkor belevág.Úgyis csak élesben fog kiderülni....Szerintem ez utóbbi a gyakoribb. Kovács PéterBBB(semmiféle programozói ismeretekkel nem rendelkező nem szakember)

Sziasztok,Bizonyára van a levlistán számítógépes programozó szakember.Miért van az, ha már valaki, valahol kitalált és kipróbált egy programot, jelesül egy online versenyeredményt közvetítő szoftver, akkor minden nemzet, vagy sok esetben versenyrendező elkezdi megírni maga, csak arra az egy eseményre szolgáló programját és csodálkozik, ha sok hibával fut a rendezvényen?Miért nem lehet, már egy beváltat használni és honosítani?Ezek a buleszok akár kézzel is bepötyöghetnék a táblázatba a telefonon bediktált részidőket akkor is naprakészebbek lennének.Az előbb Gyurkó Fanni eredménye mindhárom futamban megjelent. Jelentem célbaért, de Domján zusziról semmi infó pedig korábban rajtolt.Üdv és morgolódó TV nézőJanó