[Tajfutas] Thermenland éjszakai

Erdos info at microprof.hu
2010. Május. 29., Szo, 00:36:58 CEST

A Thermenland Open szórólapjait - remélem, nem tolakodó módon -
osztogattuk a HOB-on és a Mecsek Kupán is, a kiírás hetek óta olvasható.
Az új hír az volt, hogy az angol és német nyelvű verzió is él.
Még senki nem említette, hát én megteszem, hátha ez, mint szerintünk
lényeges elem, elkerülte a nagy vitában sokak figyelmét: a verseny
roppant olcsó! Érdemes megnézni az árakat, összevetni a hasonlóan
hagyományos, WRE futamot tartalmazó 3 napos versenyek áraival.
Az éjszakai versenyt meg inkább esti futásnak hívnám, 9 és 10 óra
között... Tavaly Fürstenfeldben kipróbáltuk, nekünk nagyon tetszett. Meg
a tavalyi diákolimpián is, Hódmezővásárhelyen. És legjobban azoknak a
kicsiknek tetszett, akik még nem próbálták. Ott leszünk a terepen több
százan, senki sem lesz veszélyben.
Zala megyeiként meg kimondottan sértőnek érzem ezt megyénket a napi 8-10
bűncselekményével mintegy vidéki porfészeknek kikiáltó, lekicsinylő
véleményt. Keményen dolgozunk már elég régóta, hogy jól érezze magát,
aki megtisztel minket azzal, hogy eljön a távoli Zalaegerszegre - ami
Pestről 2 óra max. amúgy... Még az utolsó pillanatokban is azon jár az
eszünk, mivel tudnánk minél emlékezetesebbé tenni zalai látogatásotokat.
Azt gondolom, egyik ilyen élmény éppen a hangulatos belvárosban
szervezendő, izgalmasnak ígérkező esti sprint. A másik - ami a
szórólapjainkra nem került rá - az, hogy minden résztvevő ingyen
élvezheti a zalaegerszegi Aqua City szolgáltatásait.

Erdős Gábor
a sok segítő egyike