[Tajfutas] 24 órás

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2010. Május. 28., P, 09:32:07 CEST

Csatlakoznék druszámhoz, elég a last minute fikázásból!

Egy éve készülünk erre a versenyre (én főleg lelkileg:), ha a pontok kint
lesznek és megy az időmérés, akkor mi boldogak leszünk!

Én speciel a 6. futásom előtt még örülni is fogok annak, hogy még 10
másodpercig alibizhetek a térképfóliával... :)

Nagy csata lesz!

zka