[Tajfutas] tiltott erdőterület

Sylvacons sylva at t-online.hu
2010. Május. 27., Cs, 07:17:25 CEST

Miki, ez így rendben is lenne, csak a betonút példa sántít. Autó elé
általában csak öngyilkosjelöltek lépnek tudatosan. Egyebekben az ember a
járdán megy, kikerülve a veszélyzónát.

Egy dolgot figyelembe kell venni a tényleges és nem elhanyagolható
veszélyhelyzet mellett: a rendezők és a terephasználatot engedélyezők
felelősségét. Balesetkor ebben az esetben nem lehet hivatkozni vis major
helyzetre, mert a kockázat ismert. (már várom a hegymászós példádat
válaszul :-))) )

Feró