[Tajfutas] (nincs tárgy)

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2010. Május. 22., Szo, 22:44:31 CEST

Hurrrrrá,

Bár, ez most ez nem igazán jött össze, legalább is ahhoz képes amit szegény Paskujék hallgathattak pár hete, nem igazán!

Azt, hogy ez technikailag nem egy nagy dobás már a 2008-as Bp.-i Diákolimpián leteszteltük. Igaz akkor a Zugligeti Iskolában adott volt a sulinet, így nem voltunk kiszolgáltatva a térerőnek!

 Sziasztok, A Mecsek Kupa előzetes eredménye (16:34 beérkezett versenyzőkkel) és néhány  fotó megtekinthető a www.tajfutaspecs.hu honlapon.   Kedves Kálmán, Én egy könnyen megvalósítható elképzelést fogalmaztam meg általánosan, ami  az éjszaki Bajnokság esti nézőjeként, drukkereként jutott az eszembe. Matyiék teljesítménye előtt meghajtom fejemet.     Sok-sok évvel ezelőtt a tintasugaras nyomtatóval kapcsolatos  pályaberajzolást vázoltam fel, ami azóta bevált gyakorlattá vált . A mai napon volt akarat, próbálkozás, számítógép, SI, telefonos kütyü a  számítógép oldalában. Tudod mi nem volt? Térerő és sávszélesség. De ezt előre  jeleztem is a honlapon. Amúgy egy csettintés az egész. Csak neked, csak itt, most megígérem, hogy a 3. napon, amennyiben mint  ellenőrzőbírót nem foglalnak le más fontos teendők (remélem így lesz), és az a  torony ami a cél közelében van T-Mobil, és a térerő mellett lesz sávszélesség,  akkor 15 percenként frissíteni fogom az eredménylistát.  SI/Verseny napja/Eredmények/Végső eredmények/Publikál/ .... mk3.txt és  áttöltés. kb. 2-3 perc, alkalmanként. Ennél bizonyára vannak már automatizáltabb  eljárások is. Kiterjesztett részidős eredményeket is fel fogok tenni, és a galéria is a  helyszínről fog feltöltődni. Az F21E és N21E térképei már feltöltésre kerültek a  fent említett honlap szerverére, így csak a Publikál "pipát" kell bejelölnöm és  mentés gombot nyomni és az utolsó versenyző elrajtolását követően a honlap  látogatok első kézből tekinthetik meg azokat. ("dzsumla" azaz Joomla) Üdv és várva téged és másokat is a honlap látogatók között, hétfőn  délelőtt, amikor a hóhért akasztják, Kelemen Janó

 Indamail a nagyoknak!

 Nagy láda a leveleknek, óriáscsatolmány a barátoknak!

 Indamailezz Te is!