[Tajfutas] Mecsek kupa eredmények

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Május. 22., Szo, 19:17:15 CEST

Sziasztok,
A Mecsek Kupa előzetes eredménye (16:34 beérkezett versenyzőkkel) és néhány fotó megtekinthető a www.tajfutaspecs.hu honlapon.

Kedves Kálmán,
Én egy könnyen megvalósítható elképzelést fogalmaztam meg általánosan, ami az éjszaki Bajnokság esti nézőjeként, drukkereként jutott az eszembe.
Matyiék teljesítménye előtt meghajtom fejemet.

Sok-sok évvel ezelőtt a tintasugaras nyomtatóval kapcsolatos pályaberajzolást vázoltam fel, ami azóta bevált gyakorlattá vált.
A mai napon volt akarat, próbálkozás, számítógép, SI, telefonos kütyü a számítógép oldalában. Tudod mi nem volt? Térerő és sávszélesség. De ezt előre jeleztem is a honlapon.
Amúgy egy csettintés az egész.
Csak neked, csak itt, most megígérem, hogy a 3. napon, amennyiben mint ellenőrzőbírót nem foglalnak le más fontos teendők (remélem így lesz), és az a torony ami a cél közelében van T-Mobil, és a térerő mellett lesz sávszélesség, akkor 15 percenként frissíteni fogom az eredménylistát.
SI/Verseny napja/Eredmények/Végső eredmények/Publikál/ .... mk3.txt és áttöltés. kb. 2-3 perc, alkalmanként. Ennél bizonyára vannak már automatizáltabb eljárások is.
Kiterjesztett részidős eredményeket is fel fogok tenni, és a galéria is a helyszínről fog feltöltődni. Az F21E és N21E térképei már feltöltésre kerültek a fent említett honlap szerverére, így csak a Publikál "pipát" kell bejelölnöm és mentés gombot nyomni és az utolsó versenyző elrajtolását követően a honlap látogatok első kézből tekinthetik meg azokat. ("dzsumla" azaz Joomla)
Üdv és várva téged és másokat is a honlap látogatók között, hétfőn délelőtt, amikor a hóhért akasztják,
Kelemen Janó