[Tajfutas] DOL 2010

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Május. 19., Sze, 14:40:10 CEST

Sziasztok!

Az utánpótlás támogatása jegyében szívesen felajánlom, hogy állom 1 fő
(gyerek, ill. fiatal) számára a diákolimpia normáltávú versenye megismétlése
miatt fellépő többletköltséget. Lehet csatlakozni, természetesen, csak
azokhoz szólok, akiknek az anyagi helyzete olyan, hogy ez a rendkívüli
kiadás nem okoz gondot.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson