[Tajfutas] DOL 2010

Tibor Sólyom Mézes gocsejktfe at gmail.com
2010. Május. 19., Sze, 10:16:35 CEST

Sziasztok!

Költői kérdések:

Jobb helyeken, ha elmarad az előadás a jegyek későbbi időpontban újra
használhatóak, vagy visszaválthatóak. Ez utóbbinak a lehetőségét miért nem
kapjuk meg?

Ha nem megyek el egy versenyre - rajtam kívülálló és szomorú dolog miatt,
- én szívok, mert ugrik a pénz.
Ha a rendezők nem rendezik meg, én szívok, mert ugrik a pénz.
Hogy is van ez?

Persze nem azt mondom, hogy hiba volt ezekben az időjárási kürölményekben a
verseny elhalasztása.

Teljes mértékben inkorrekt döntés meglévő versenyre rakni az újrarendezést.
Főleg úgy, hogy sok pénzt elköltöttünk utazásra, és megint menjünk el a
világvégére.
(Miért nem Zalaegerszeg 60 km-es körzetében történik az újrarendezés?)

Szerintem is a legjobb döntés az volna, ha idén elmaradna a DOL normáltávú
száma.

Üdv:
Sólyom