[Tajfutas] Közlemény DO

Viniczainé Kovács Ildikó ildiko.kovacs at profood.hu
2010. Május. 19., Sze, 09:16:44 CEST

Sziasztok!

Nem szoktam beleszólni a listákba, de azt gondolom a 2010 évi Tájfutó Diákolimpia versenyei vasárnap de 10:00-kor lezárultak!

A rendezők hoztak egy helyes döntést és ezzel szerintem mindenki egyetért!

Többen azzal is egyetértettünk, hogy nem kell újra rendezni, mert bár hiányos az idei év, de az újrarendezés már nem lehet teljes értékű verseny, hiszen mindenki erre izzította magát, nem csak formában hanem anyagiakban is.
Ott volt 600 gyerek és küzdöttek az időjárással, no meg a túlméretezett feladatokkal. Voltak akik nyertek, voltak akik nem, de ez volt A DIÁKOLIMPIA, és jó volt ennyi gyereket látni egy versenyen!

A június 20-i vagy bármilyen más időpont már nem lehet ez és nem is kell ennek lennie. A VB váltót sem rendezték újra.
A hiányérzet megmarad, de egy csonka verseny ahol ráadásul a legjobbak nem lesznek ott nem lehet értékes és szerintem az iskolák előtt is le járatjuk magunkat ezzel.
Ha nem tudunk méltósággal és határozottan dönteni és ezért kiállni, akkor nem vagyunk arra alkalmasak, hogy komoly sportágnak nevezzük magunkat.

Az újra rendezést nem tudom elfogadni, mivel ahogy Gera Tibi írja rengeteg plusz költséget jelent és a mezőny fele biztosan nem lesz ott. Valószínűleg Mi sem.
Néhány érv:
Egy busz ilyen viszonylatban legalább 120000 Ft.- körüli kiadás 40 főre számítva, és a hétvégén kb. 6 busz volt ott.
Ezen kívül a csonka mezőnyük sem jelenthetnek rangot.
Csak egy példa erre, tőlünk az FV, FVI, NVI, korcsoport sprint győztesei az IFI EB felkészülés jegyében edzőtáborban és a Jukola váltón vesznek részt Finnországban.  ( persze nem mindent nyernek meg ők sem, de idén eddig mindig esélyesként álltak rajthoz mindenütt)
Rengeteg évzáró van nem csak szombaton hanem  vasárnap is.
Sokan nyaralhatnak.
Ahogy mások már írták sokan nem is neveztek pedig kiharcolták a jogot rá, mert az előző időpont nem volt alkalmas, de ez most alkalmas lenne, és mégsem jöhetne, tehát szinte duplán bűnhődnek.

Csak gerjednek a kérdések és az értetlenkedések és az edzők esetleg magyarázhatják a bizonyítványt az iskolákban.
Ha kimondanánk, hogy ennyi volt, a víz az úr, azzal egyszerűen határozottan és helyes érvek mentén, el kellene fogadnunk ez ennyi volt azt idén.

Reméljük jövőre jobbak lesznek a körülmények.

Nincs abban semmi szégyellni való ha van egy határozott vezetői vonal egy sportág élén, és tud értékek mentén haladni!
A kérdés az van-e?

Köszönöm, hogy elolvastátok a levelemet!

Üdvözlettel Viniczai Ferenc