[Tajfutas] ÉOB-MACCABI KUPA 2010.

Kovács Péter kovacsp69 at freemail.hu
2010. Május. 19., Sze, 08:33:08 CEST

Nem értek egyet Sándorral: Ez így elég mozgalmas, csak kapkodom a fejem/szemem, mint futás közben az erdőben, és így esetleg nem csak egyszer nézi meg az ember.A tájfutásról amúgy is ritkán készül élvezetes, mozgalmas videó, általában magamfajta elgyötört emberek szánalmas vánszorgását, tétovázását látni, ez azoknál sokkal érdekesebb volt! Kovács PéterBBB