[Tajfutas] RE Re: MK sorsoás,

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2010. Május. 19., Sze, 08:19:51 CEST

Sajnos az én fiamnak nem volt ilyen szerencséje Krámer úrral. Minden válogatón a jelöltek közzül elsőnek indul, (kivéve a szlovák versenyt!). Igy a diákolimpián készithette a csapást az ellenfeleknek, hogy ez milyen nehéz volt azt jól mutatja az elöl indult 18-asok totális leszereplése (még Baumholczer se tudott nyerni!) A Mecsek kupán pedig az ellenfelek, nem csak mügötte indulnak, hanem párossával!

Persze kedves pécsi rendezőnek igaza van ezt mind Krámer úrnak köszönheti!

HK.

"Mecsek kupa első napjára a lehető legjobb rajtidőt kaptam: utolsónak rajtolok a kategóriámban."
 Na Gerzson, most győztél meg, hogy ez a program is tévedhet:-)
 MM

 2010/5/18 Gerzson Keri <gfkeri at gmail.com>      Ez is alátámasztja, hogy a Kramer féle rajtlista-készítő program már nagyon megérett a szemétbe hajításra. Bár most valami csoda történhetett, mert a Mecsek kupa első napjára a lehető legjobb rajtidőt kaptam: utolsónak rajtolok a kategóriámban.               Üdv       Kéri Gerzson                        hanem a sors, ill. a Kramer program.
         Egyébként az Ifi EB-n is 2 percenként fognak egymás után indulni a
         jobbnál jobb versenyzők, és aki nem tudja elviselni, hogy utána is jó
         indul az egyszerűen kikap.

         Remélem a Mecsek Kupa egy tiszta verseny lesz, a válogatónak megfelelő
         körülményekkel és pályákkal, hogy a gyerekek jó, kiélezett versenyt
         vívhassanak egymással. Az elmúlt válogatók eredményeinek tükrében az
         F16-os fiúknál erre minden esély megvan. Ott egyébként a 2 perc
         rengeteg, így akit utólérnek, annak már nem sok keresnivalója van. Ezért
         remélem, hogy nem páros futások, hanem kiélezett egyedül teljesített
         versenyzéseket látunk majd szombaton.

         Üdvözlettel:

         Vonyó Péter