[Tajfutas] Tájfutó versenyek(időjárás szempontjából)

Zentai József zentai at aktivi.hu
2010. Május. 18., K, 07:29:24 CEST

Sziasztok!

Mivel én is manapság több, de inkább kevesebb időtartamban tartózkodom, tudok tartózkodni terepen (térképhelyesbítés)
így szeretném leírni azon véleményemet, hogy a "világ" legjobb döntését hozta a TIPO, amikor -bár szerintem kissé elkésve-, de lefújta a normáltávot.(az egész Do-Mátrát el kellett volna halasztani, de a verseny előtti Miksi levélnél nem mertem nyíltabban fogalmazni, mert vszínűleg lenyakaztak volna érte)

A délelőtti sprintet követően a váltó versengés már kissé nonszensz volt. Tudomásom szerint több megyei tanár,csapatvezető egyszerűen nem engedte ki lurkóját, versenyzőjét a terepre, így a lányoknál akadt olyan éremközeli váltócsapat, aki így esett ki a végső értékelésből.  így a váltó igencsak csonkára sikeredett.
(Persze más vidéken hasonló időben ilyenkor "megy" a verseny)

Pestieknek!

Figyusz! A Feri-erdőkben nemcsak kis tócsák vannak, hanem egybefüggő nagyobb kiterjedésű mocsárfélék, az olykor a maga czizmán felüli méretet meghaladó fűnagyságával.
A terület egésze per.pill.- alkalmatlan tájfutó verseny lebonyolítására.

az esőmentes Medárd napot (mert akkor negyven napig nem esik az eső....)..várva üdv mindenkinek: Popey