[Tajfutas] Mecsek, rajtlista!

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2010. Május. 17., H, 15:32:27 CEST

Ugyan hagyad, csupán tetszik: Tényleg szép emlékeket idéz fel a 60-as évek végéről amikor még a párosverseny volt a normális!

Üdv.,  HK.

Kedves Kálmán!

 Mert mindig a hírhozót marasztalják el...

 A magánvéleményem következik:
 1. A rajtlistát nem én készítettem, én csak a honlapra raktam fel, és a levlistára küldtem egy tájékoztató levelet.
 2. Ha én sorsoltam volna (mint a korábbi években ezt tettem is), valószínűleg én sem szúrtam volna ki, több okból sem. Egyrészt nem lehet minden kategória 3 napi rajtlistáját végigbogarászni. Másrészt nem feltétlenül van tudomása az illetőnek a válogatókról és a válogatottságra aspiráló  versenyzőkről. Főleg ha tájékoztatást sem kap róla, és fel sem hívják rá a figyelmét.
 3. Az elkészült rajtlistát tudtommal többen ellenőrízték (ellenörzőbírók, titkár, elnök), és ezek szerint senki szemét nem bántotta.

 Hangsúlyozom, hogy a magánvéleményemet írtam le neked.
 Amennyiben úgy érzed, hogy az elkészült rajtlista sérti az "egyenlő esélyek elvét", kérlek fordulj a versenyrendezőség felé a hivatalos csatornákon! Esetleg még ki is javítják...

 Üdvözlettel,
 Domján Tamás

Varázslatos Törökország. Külföldi akciós utak a C-Travelen!